همشهری آنلاین: کاراته‌کاهای ایران در مسابقات کاراته آزاد جام میلو در مالزی ۷ مدال طلا، ۹ مدال نقره و ۱۴ مدال برنز در بخش انفرادی و تیمی دختران و پسران کسب کردند.

Karate

به گزارش روابط عمومي فدراسيون كاراته، در هفدهمین دوره مسابقات که یکشنبه شب (9 خرداد) به وقت محلی در ورزشگاه بدمینتون 'چراس' شهر کوالالامپور پایان یافت.

تیم کاراته ایران با تركيب علی بهبود، رضا عنایتی، محمد بابایی، محمد عابدزاده، رضا اسدی، مالک سروش و حامد حسن پور در بخش تیمی بزرگسالان موفق به کسب مقام نخست و مدال طلای مسابقات شد.

تیم کاراته بزرگسال بانوان ایران نیز شامل آزاده درویش، مونا عباسی مقدم، زهرا گزل و حدیثه انصاری در بخش تیمی با کسب مدال نقره، نایب قهرمان شد.

در بخش تیمی، جوانان ایران با دو تیم وارد مسابقات شدند كه تیم الف با تركيب محمد رضایی، علیرضا قاسمی، علی علی نژاد و علی حسین‌زاده به مدال نقره رسید و تیم جوانان ب کشورمان شامل محمد کیهان‌پور، سعید زارعی، محمد عبداللهی و محمدمهدی ابراهیم‌زاده سوم شد و مدال برنز گرفت.

در بخش انفرادی بزرگسالان جام میلو، علی بهبود در وزن منفی 75 کیلوگرم، رضا عنایتی در وزن منفی 67 کیلوگرم و محمد بابایی در وزن منفی 84 کیلوگرم مدال طلا کسب کردند و بیژن پایدار در وزن منفی 84 كيلوگرم صاحب مدال نقره شد.

علی مردانی در کاتاي انفرادی، علی علی‌نژاد در وزن منفی 68 کیلوگرم کومیته و کاظم منفرد در وزن منفی 70 کیلوگرم نیز به مدال برنز رسیدند.

بیژن پایدار در بخش کاتا صاحب مدال برنز شد، ضمن این که آزاده درویش در وزن منفی 68 کیلوگرم توانست مدال نقره را به گردن آویزد.

محمد رضایی در وزن منفی 61 کیلوگرم جوانان نیز با شکست حریفان گردن‌آویز طلا را کسب کرد و پوریا اسماعیلی در وزن منفی 52 کیلوگرم به مدال نقره رسيد و علی حسین‌زاده در وزن منفی 52 کیلوگرم نوجوانان صاحب مدال برنز شد.
در بخش نوجوانان محمدصدرا علامی در رده سنی 12 تا 13 سال و سبحان براری در رده سنی 8 تا 9 سال با کسب مدال طلا خوش درخشیدند.

ابوالفضل براری نیز توانست در رده سنی 10 تا 11 سال مدال نقره را کسب کند و سعید اسماعیلی‌راد در رده سنی 11 تا 12 سال به مقام سوم و مدال برنز دست یافت.

در بخش دختران و در رده سنی 13 سال نازنین یوسفی‌فرد گردن‌آویز نقره را دریافت کرد و علی قایغلو در رده سنی 10 تا 11 سال و امیرحسین جعفری در رده سنی 13 سال صاحب مدال نقره شدند.

محمدطاها اسفندیاری و عرفان شعبانیان‌فرد در رده سنی 8 تا 9 سال که با شرکت بیش از 900 ورزشکار از بیش از 10 کشور برگزار شد، به مدال برنز دست یافتند.

همچنين فرهام مراهمی در رده سنی 10 تا 11 سال دو مدال نقره این مسابقات در بخش کاتا و کومیته را کسب کرد.

در بخش کومیته تیمی زیر 13 سال، ایران چند تیم را وارد مسابقات کرد که تیم الف شامل علی عاشقیان، امیرحسین محمودی، امیرمحمد عباسی و محمدامین رضایی و تیم ب شامل یزدان بهرام‌پور، محمدطاها اسفندیاری، آرش نوروزی و محمدصدرا علایی به مدال برنز رسیدند و به طور مشترک سوم شدند.

عبدالله سلماسی سرپرستی تیم را بر عهده داشت و کیامرث اولادی به عنوان سرمربی کنار تیم بود.

تیم کاراته بزرگسالان پاس قوامین ایران سال گذشته قهرمان شانزدهمین دوره رقابت‌های کاراته جام بین‌المللی میلو شد و تیم کاراته دختران این باشگاه نیز مقام سوم تیمی را به دست آورد.

 

کد خبر 335515

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار کشتی و وزنه‌برداری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha